Ασφαλής μετακίνηση μαθητών του σχολείου μας


Σε συνέχεια μιας πρώτης συνάντησης του νεοσύστατου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας και μετά τα θέματα που έχουν ανακύψει για την ασφάλεια των μαθητών/ τριών του Σχολείου μας κατά τη μετακίνησή τους με τα οχήματα που παρέχει η Περιφέρεια Αττικής, αποφασίστηκαν τα κάτωθι:

1. Οι γονείς/ κηδεμόνες όταν το παιδί/τα παιδιά τους πρόκειται να απουσιάσουν από το σχολείο οφείλουν να ενημερώνουν με γραπτό ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) το σχολείο (mail@1nip-chalandr.att.sch.gr).
H ενημέρωση καλό θα ήταν να γίνει από την προηγούμενη ημέρα ή πριν από τις 08.00 το πρωί της επόμενης ημέρας, δηλαδή αν ένα παιδί δε θα μπορέσει να έρθει στο σχολείο μια Πέμπτη ο γονέας/ κηδεμόνας οφείλει να στείλει e-mail είτε την Τετάρτη το βράδυ είτε την Πέμπτη νωρίς το πρωί.

2. Τις ημέρες των εορτών του Σχολείου (τροποποιημένο ωράριο λειτουργίας) οι γονείς/ κηδεμόνες οφείλουν να ενημερώσουν το σχολείο για το τι προτίθενται να κάνουν σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί δρομολόγιο μίας μόνο διαδρομής ή υπάρχει διαφοροποίηση από την ώρα λήξης της σχολικής εορτής. Επιπρόσθετα, οι γονείς/ κηδεμόνες είναι επιφορτισμένοι να ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ για τις προθέσεις τους.
Σημείωση: Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου δε θα επιτρέπει σε κανένα παιδί να φεύγει με τον ανάδοχο μόνο αν οι γονείς/ κηδεμόνες έχουν ενημερώσει πως θα το παραλάβουν οι ίδιοι.

3. Οι γονείς/ κηδεμόνες που φέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο με δικά τους οχήματα να μην τα σταθμεύουν στις θέσεις των σχολικών οχημάτων, καθώς τίθενται θέματα ασφάλειας των μαθητών κατά την αποβίβασή τους από αυτά.

Ευελπιστούμε στην εφαρμογή όλων των παραπάνω για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την ασφάλεια των παιδιών μας.

Comments are disabled.